Bakkerij Paul opent de komende weken haar zesde en zevende Belgische Petit Paul in de Brusselse metrostations Naamse Poort en Schuman.
Snelle expansie
Op 27 april opent de keten een zesde kleine verkooppunt (van 68 m²) in het metrostation Naamse Poort, het zevende beslaat 130 m² en opent op 23 mei in het metrostation Schuman.
Met het Petit Paul-concept speelt de Franse bakkerijketen in op de behoeften van de reizigers: gemak, snelheid en kwaliteit. De eerste Belgische Petit Paul werd in 2014 geopend in het metrostation Louiza. Daarna volgden soortgelijke vestigingen in de metrostations De Brouckère, Madou, Montgomery en Brussel-Noord. De nieuwe Belgische vestigingen van Petit Paul zijn de nummers 622 en 623 op wereldvlak.
In België is de expansie van Bakkerij Paul in handen van Top Brands, dat de masterfranchise voor ons land heeft. Naast Bakkerij Paul beheert de onderneming ook 211 vestigingen van Pizza Hut in België en Frankrijk. Recentelijk kwam daar de overname van het Wasbar-concept bij, goed voor drie winkels.