Exclusief Belgische Bonuskaart
Albert Heijn België heeft gisteren zijn nieuwe Bonuskaart geïntroduceerd, die enkel geldig is in de Belgische winkels van de supermarktketen en behalve meer korting ook meer interactiviteit belooft. “Wanneer je nu je persoonlijke Bonuskaart online activeert, krijg je nog meer extra’s zoals exclusieve deals en bijzondere verjaardagsgeschenkjes”, klinkt het.
De keten gaat zijn Bonuskaarthouders elke twee weken trakteren op ‘exclusieve deals’. Dat zijn aanbiedingen op producten die de klant in kwestie vaak koopt of waarvan de groep verwacht dat die de klant zullen aanspreken. De klant kan die deal dan verzilveren door zijn Bonuskaart te laten scannen aan de kassa.
15.000 artikelen op de website
Tegelijk heeft de Nederlandse challenger maandag ook een nieuwe versie van de website AH.be gelanceerd, met 15.000 artikelen. De klant kan de producten van zijn keuze aan zijn boodschappenlijstje toevoegen of zijn eerdere aankopen terugvinden.
Wie zijn Bonuskaart geactiveerd heeft, krijgt naast zijn persoonlijke ‘exclusieve deals’ ook te zien welke producten op dat moment in Bonusaanbieding staan. Daarnaast biedt de nieuwe website ook recepten ter inspiratie, en uiteraard kan de klant zijn favoriete recepten ook weer online bijhouden onder ‘Mijn Recepten’.
(Bijna) klaar voor “online reserveren”
Online bestellen is er nog niet meteen bij, al zal daar snel verandering in komen: “Binnenkort kan je op deze website supermakkelijk al je boodschappen doen, waar en wanneer je maar wil.” Van zodra de eerste afhaalpunten klaar zijn voor gebruik (volgens de geruchten ergens in maart), kunnen klanten via deze website online reserveren.
Volgens een kaartje op ah.be zullen de afhaalpunten in Gent (Ghelamco Arena), Lokeren (Dijkstraat) en Wilrijk (Boomsesteenweg) de primeur krijgen.