Dubbel zo veel aandacht voor vers, scherpe promoties en een vaste plaats voor de huismerken: Aldi geeft zijn wekelijkse folder vanaf volgende week een grondige make-over.
Relevant blijven
De nieuwe Aldi-folder, die vanaf zaterdag in de winkels ligt en volgende maandag en dinsdag bij consumenten in de bus valt, krijgt niet alleen een opgefriste lay-out, maar ook een nieuwe vaste vaste structuur: “Om relevant te blijven voor de consument, hebben we onze folder grondig vernieuwd. We zullen extra focussen op wat de consument vandaag belangrijk vindt: scherpe promoties en verse producten”, zegt marketingdirecteur Isabel Henderick.
De voorpagina geeft een overzicht van de scherpste promo’s per actiedag, daarna volgen de verspagina’s met 25 verspromo’s. Net als in de meest recente winkelinrichting van de discounter krijgt het versaanbod meer aandacht in de nieuwe folder: het aantal pagina’s gewijd aan verse groenten en fruit, vers vlees, verse vis en brood is verdubbeld.
Verderop in de folder vinden shoppers de thema-acties, zoals een wijnfestival, en de non-foodaanbiedingen van woensdag. Nadien volgen de tijdelijke aanbiedingen op vrijdag, zoals allerlei 1+1-acties, en de non-foodaanbiedingen van zaterdag. Afsluiter zijn de ‘Weekend Knaldi’s’: vier extra promo’s op verse producten, enkel geldig in het weekend.