Tijd winnen
“Wij geloven dat een gezin met kinderen ongeveer 4 uur per week kan winnen door de boodschappen online te doen en via een drive-inafhaalpunt op te pikken. Consumenten zijn vandaag de dag meer dan ooit op zoek naar manieren om tijd te winnen. Indien ze het verlies aan tijd om boodschappen te doen […] kunnen vermijden, dan zullen ze dat ook zeker doen,” vertelt Cédric Antoine, Algemeen Directeur van Wink.
Daarom werd naast een halvering van de afhaaltijd (al na een uur in plaats van het eerdere twee uur) ook het systeem van ophalen aangepast, waardoor een klant al na twee minuten moet kunnen vertrekken met zijn boodschappen. Bij Wink geldt er ook geen minimum bestelbedrag en zijn er geen extra kosten bij een bestelling.
De nieuwe dienst van Wink is gericht op last-minute aankopen en zal volledig gratis aangeboden worden. Wink verkoopt ongeveer 8.000 producten – zowel nationale merken als artikelen van het Cora-huismerk – en is een zelfstandige dochter van de Louis Delhaize-groep.