Retail staat voor verstoring
Na uitgebreid onderzoek bij ervaren retailers en industrie-experten, ondersteund door een adviesraad (met onder andere directeurs van Tesco, Spar, Bata, Deloitte en meer), bleek dat ‘verstoring’ de grootste factor is waarmee de retailwereld te maken heeft.
Dat heeft geresulteerd in een algemeen thema ‘Retailing in an age of disruption’, dat gebieden als verstorende bedrijfsmodellen, verstorende technologieën en meer overlapt. Meer dan 165 sprekers zullen meer dan 1.500 CEO’s, presidenten en managing directors uit meer dan 50 landen helpen om te gaan met deze mogelijke obstakels.
Natuurlijk zal het World Retail Congress 2014 deelnemers ook de mogelijkheid geven om te netwerken met andere bedrijven om samenwerkingen uit te bouwen en te profiteren van elkaars ervaringen. Zoals Sanjeev Mohanty (managing director van Benetton India) zegt: “Het World Retail Congress is de grootste samenkomst van leidende figuren uit onze sector en biedt interessante mogelijkheden om te netwerken. Met de opening van de globale marktplaats en de snelle toename van online retailconcepten is de industrie vandaag nog competitiever en dynamischer. Ik ben verheugd om hier dit jaar te zijn en ik kijk uit naar de inzichtvolle sessies door de leiders in onze industrie.”
Indien u zich wil inschrijven voor het evenement of meer informatie wenst over het World Retail Congress 2014, bezoek dan de website.