Hoe kun je meer interactie tussen merken en shoppers stimuleren op de winkelvloer? In de workshop Shopper Relation Management 4.0 bij retailhub leer je hoe je de klantenreis kan doortrekken van buiten het winkelpunt tot op de winkelvloer.
Van product tot winkelpunt
Dat de retail in volle transformatie zit, is al lang geen nieuws meer. De digitale ontwikkelingen volgen elkaar in een razend tempo op en hebben een enorme impact op de verwachtingen en het koopgedrag van de consument. Het ultieme doel is om op een slimme manier een connectie te maken tussen de consument, het product, advertenties en het winkelpunt. Hoe pak je dit aan? Dat kom je te weten tijdens de workshop Shopper Relation Management 4.0.
Het internationaal actieve technologiebedrijf Hashting is de gastheer van deze workshop. Vanuit zijn kennis en expertise slaagt het erin om toonaangevende merken en retailers te helpen bij de omzetting van de digitale realiteit naar een geweldige opportuniteit en dit zowel in een on-trade als off-trade.
Bart Baeyens begeleidt marketingmanagers, maar ook COO’s of CIO’s, tijdens deze halve dag in een intieme groep (maximaal tien deelnemers) langs de wegen waarop digitale technologie ertoe kan bijdragen om de brug te slaan tussen merken, consumenten en winkels. Er zijn vandaag immers nog veel gemiste kansen in de retail, zeker om de connectie tot op het winkelpunt door te trekken.
Klik hier voor meer informatie en om je in te schrijven voor deze exclusieve workshop.