Lingeriegroep Van de Velde en winkelketen AVA maken een versnelde inhaalbeweging in e-commerce. Daarover komen ze getuigen op de vierde en laatste studienamiddag van het Vlerick Retail Platform 2019, op donderdag 7 november. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie!
Van omnichannel naar ‘optichannel’
E-commerce blijft hard groeien en dwingt de fysieke retail om zichzelf heruit te vinden. Hoe geraak je daarbij de digitale hysterie voorbij? De Belgische lingeriegroep Van de Velde en winkelketen AVA – “zoveel meer dan papierwaren” hebben de boot relatief lang afgehouden, maar beiden maken nu versneld een inhaalbeweging. Chief Digital Officer Matthieu Ullens gunt ons een blik achter de schermen bij Van de Velde. Bestuurders Fay en Koen Van Weddingen delen hun ervaring bij AVA.
De bijeenkomst vindt plaats vanaf 13u30 in Wemmel. Meer informatie vind je op de website van het Vlerick Retail Platform. RetailDetail mag vier lezers GRATIS op de sessie van 7 november uitnodigen. Stuur om kans te maken voor vrijdag 18 oktober om 12u een mailtje naar redactie@retaildetail.be met uw naam, bedrijf, functie en contactgegevens.