De tweede studienamiddag van het Vlerick Retail Platform 2019 vindt plaats op 23 mei. Balls & Glory en Moose in the City komen getuigen over ondernemerschap en nieuwe concepten in retail. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie!
Innovatie en creativiteit
Terwijl onheilsprofeten het einde van de fysieke winkel aankondigen, en de introductie van de witte kassa doemscenario’s over de horecasector afroept, blijven ondernemers met succes nieuwe concepten uit de grond stampen. Wim Ballieu timmert met Balls & Glory aan de weg met wat hijzelf de ‘dagschotel 2.0’ noemt. Als winnaar van de Mercuriusprijs 2018 bouwt hij zijn concept uit tot een succesvolle keten. Patrick Lathouwers, zaakvoerder van concept store Moose in the City, toont aan hoe je met de nodige creativiteit ook met één vestiging succes kan oogsten.
De bijeenkomst vindt plaats vanaf 13u30 in Wemmel. Meer informatie vind je op de website van het Vlerick Retail Platform. RetailDetail mag vier lezers GRATIS op de sessie van 23 mei uitnodigen. Stuur om kans te maken voor maandag 6 mei om 12u een mailtje naar redactie@retaildetail.be met uw naam, bedrijf, functie en contactgegevens.