De eerste studienamiddag van het Vlerick Retail Platform 2018 vindt plaats op 21 juni. Het actuele thema luidt ‘Datagedreven Retail’, met getuigenissen van Lapperre en Crowdyhouse. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie!
Het belang van data
In het digitale tijdperk heeft iedereen de mond vol van het belang van data. Maar wat doe je ermee in de praktijk? Het transformatietraject van Lapperre loopt ondertussen 6 jaar en maakt gebruikt van bestaande data en nieuwe data. Een succesvolle transformatie op basis van data is meer dan ooit het resultaat van multidisciplinair samenwerken en houdt nooit meer op. Wat zijn pragmatische toepassingen? Behoort artificiële intelligentie tot de praktijk van vandaag of is het verstandiger om te wachten tot morgen? Dirk Schaele, operationeel directeur bij Lapperre, marktleider in hoorapparaten, deelt hoe je datagedreven een transformatie kan sturen voor een specifieke 55+ doelgroep. Philip Verhagen van desgingwebshop Crowdyhouse vertelt meer over het gebruik van data op een marktplaats voor onafhankelijke designers.
De bijeenkomst vindt plaats vanaf 13u30 in Wemmel. Meer informatie vind je op de website van het Vlerick Retail Platform. RetailDetail mag vier lezers GRATIS naar de sessie van 21 juni sturen. Stuur om kans te maken voor donderdag 7 juni om 12u een mailtje naar redactie@retaildetail.be met uw naam, bedrijf, functie en contactgegevens.