Verdwijnt het middensegment in retail? Leve de extremen! Dat blijkt uit de succesverhalen van Primark en Runners’ Lab. Beide retailers brengen hun getuigenis op een nieuwe studienamiddag van het Vlerick Retail Platform, op 12 maart. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie!
Polarisering in retail
De polarisering van de retailmarkt zet zich door: het hogere en het lagere segment groeien harder dan het midden van de markt. Kevin Tulip, verkoopdirecteur van Primark Benelux, gunt deelnemers een blik achter de schermen van de Ierse retailer die stormenderhand de Europese modemarkt verovert (een presentatie die in het Engels zal verlopen). Koen Wilssens, eigenaar en CEO van Runners’ Lab, legt uit hoe je als lokale speler kan winnen door meer toegevoegde waarde te bieden in de sportbranche waar kortingen heersen.
De bijeenkomst vindt plaats vanaf 13u30 in Wemmel. Meer informatie vind je op de website van het Vlerick Retail Platform. RetailDetail mag vier lezers GRATIS uitnodigen op de sessie van 12 maart. Stuur om kans te maken voor vrijdag 6 maart om 12u een mailtje naar redactie@retaildetail.be met uw naam, bedrijf, functie en contactgegevens.