Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.
Brug tussen online en offline
Met de bpost Omnichannel Award willen RetailDetail en bpost retailers bekronen die uitblinken in het integreren van de verschillende kanalen en die een brug weten te slaan tussen online en offline. Retailers kunnen zich vanaf nu kandidaat stellen via het inschrijvingsformulier op de RetailDetail-website.
De jury beoordeelt de dossiers aan de hand van vragen als: zijn de online- en offlineactiviteiten naadloos geïntegreerd? Waaruit blijkt dat de omnichannelstrategie de consument centraal stelt? Hoe zien we dit op de winkelvloer? Hoe zien we dit in de digitale wereld? Hoe zien we dit in de bedrijfsresultaten?
Drie genomineerden zullen hun project mogen voorstellen tijdens het Omnichannel Congress van RetailDetail, dat op 1 maart plaatsvindt in Utopolis in Mechelen. De deelnemers op het congres kiezen vervolgens via een stemronde de uiteindelijke winnaar van de award.
Het is overigens al de vijfde editie van de Omnichannel Award. Eerdere winnaars waren Juttu (2017), Decathlon (2016), Schoenen Torfs (2015) en A.S. Adventure (2014).