Op 22 juni vindt de eerste studienamiddag plaats van het Vlerick Retail Platform, editie 2017. Op het programma: een bezoek aan Carrefour Hyper Mons les Grands Prés. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie!
De hypermarkt heruitgevonden
Innovatie in het retaillandschap, dat is het thema van de eerste bijeenkomst. En geen betere plek om dat thema aan te pakken dan de Carrefour hypermarkt die in december 2015 de deuren heropende in winkelcentrum Les Grands Prés (Bergen): een winkel die volop inzet op beleving en op digitalisering.
De ambitie was om het concept van de hypermarkt heruit te vinden. Minder dan een jaar na de opening werd de winkel bekroond met de Mercuriusprijs voor het winkelconcept van het jaar. Vernieuwende elementen die hier worden uitgetest, vonden intussen hun weg naar andere hypermarkten, zoals Koksijde en Zemst.
Gratis deelnemen?
Deelnemers aan het Vlerick Retail Platform bezoeken op 22 juni de hypermarkt in het gezelschap van Dave Froidcoeur (manager in-store marketing & activatie Hyper Carrefour) en Peter Bruyneel (directeur concept en verkoopsontwikkeling hypermarkten). Professor Gino Van Ossel verzorgt de inleiding en kernbesluiten.
Meer informatie vind je op de website van het Vlerick Retail Platform. RetailDetail mag ook vier lezers GRATIS naar de sessie van 22 juni sturen. Stuur om kans te maken voor vrijdag 16 juni 12 uur een mailtje naar redactie@retaildetail.be met uw naam, bedrijf, functie en contactgegevens.