Interactieve ervaring
“De consument van vandaag is 24u/24u online, is beter geïnformeerd, mondiger en mikt meer en meer op beleving. Ook het aanbod is veel ruimer dan enkele jaren terug. Het shoppinggebeuren is niet meer te vergelijken met vroeger. Als handelaar moet je op die veranderende wereld inspelen. Wie niet mee evolueert, mist de boot”, zeggen Unizo en RetailDetail.
In de containers kunnen handelaars het volledig proces van de klant volgen: zowel voor, tijdens als na de aankoop. Ze leren zo welke kanalen de consument gebruikt en hoe ze daarmee moeten omgaan. Handelaars krijgen op een interactieve manier te zien wat de consument verwacht van een winkel. Tijdens workshops zal er ook dieper worden ingegaan op telkens één technologie of thema, zoals bijvoorbeeld betalingssystemen.
The Future of Shopping is van 15 tot 17 september te vinden in Leuven en trekt in de weken daarna ook nog naar Roeselare, Gent, Mechelen en Hasselt. Voor alle concrete informatie en het reserveren van een gratis bezoek kan je terecht op www.ontdekdecontainer.be.