Trade Mart Brussels, het ervaringsplatform voor retail professionals, zet de stap naar e-commerce. Het doet daarvoor een beroep op de diensten van MarketTime.
Voordelen voor merken en retailers
Trade Mart Brussels kiest voortaan voor een omnichannelaanpak. Naast de gekende fysieke locatie op de Atomiumsquare, waar meer dan 2000 merken vertegenwoordigd zijn, zal het bedrijf binnenkort ook een digitale marktplaats uitbouwen. Om dat te realiseren werd een overeenkomst gesloten met het het digitale platform MarketTime.
Volgens Guy Stevens, CEO van Trade Mart Brussels, zal de nieuwe strategie onmiddellijk voordelen bieden voor zowel merken als retailers. “We zullen een Europees digitaal platform creëren dat handelsgrenzen vervaagt en komaf maakt met traditionele barrières waar fysieke locaties mee te maken hebben. […] Dankzij deze samenwerking zullen we niet alleen onze huurders een betere service kunnen bieden, ik ben er ook van overtuigd dat dit de ideale opportuniteit is om Trade Mart Brussels te positioneren op de bredere Europese marktplaats.”
Op dit moment zijn reeds de eerste voorbereidingen in volle gang. Het bedrijf plant de lancering van zijn digitale retailplatform voor professionelen in het tweede kwartaal van volgend jaar.