“Omnichannel is het olympisch minimum”
“Elke zichzelf respecterende retailer heeft inmiddels een omnichannel-strategie. De klant in de winkel pakjes laten afhalen en retourneren wordt het olympisch minimum. Maar de omnichannel-kansen ten volle benutten blijkt een ander paar mouwen”, observeert RetailDetail-oprichter Jorg Snoeck.
“Tegen welke problemen botst je als retailer allemaal aan? Waar dien je dan prioritair op in te zetten? En, nog steeds de hamvraag in het hele verhaal, hoe krijg je het ook rendabel? Op die nog steeds prangende vragen laten we experten een antwoord geven op het tweede Omnichannel Congress.”
Media Markt, Nike en Gamma aan het woord
Aan het woord komen daartoe drie toonaangevende managers met ruime expertise op het vlak van omnichannel-ondernemen: Filip De Cuyper (Media Markt), Karen Stroobants (Nike Europe) en Rudi Petit-Jean (Gamma België) deelt op 5 februari zijn ervaringen met omnichannel in de beproefde doe-het-zelfbranche.
Net zoals vorig jaar wordt er ook een Omnichannel Award uitgereikt aan de retailer die zich het afgelopen jaar het meest verdienstelijk heeft getoond op het gebied van de integratie van online en offline. De genomineerden zijn alvast Schoenen Torfs, Decathlon en Media Markt.
Wie er zelf nog bij wil zijn, rept zich best naar retaildetail.eu/events voor inschrijvingen en meer info. De plaatsen zijn beperkt, dus laat je beurt niet voorbijgaan.