Hoe vaak heb jij als klant de waarden van een organisatie ook effectief gevoeld? En hoe zorg jij er in je bedrijf voor dat klanten terugkeren?
Leren connecteren met je klant
Heb je op voorhand al een beeld van hoe de klantenreis er bij jouw organisatie zal uitzien? Klopt dit beeld dan ook met de werkelijkheid?
De e-cursus over Personal Impact & Hospitality van RetailDetail Connect & Learn neemt je mee op reis naar het creëren van een authentieke klantenervaring. Je zal talrijke praktische tips terugvinden waarmee je aan de slag kan gaan, als ondernemer en als werknemer.
Ben jij er klaar voor om je de kunst van Hospitality eigen te maken? Start dan nu de e-cursus over Personal Impact & Hospitality, helemaal op jouw tempo in de RetailDetail Connect & Learn-app en -webomgeving.
Ben je al RetailDetail Plus-abonnee? Dan heb je al gratis toegang tot de meer dan negentig cursussen van RetailDetail Connect & Learn. Klik hier om in te loggen en van start te gaan.
Meer weten over de nieuwe RetailDetail Connect & Learn-(web)app?