Wie denkt bij New York niet meteen aan de metershoge lichtreclames, luxueuze boetieks en immense flagshipstores? Bezoek met RetailDetail de Big Apple en ontdek de retailmetropool bij uitstek. Opgelet: laatste drie plaatsen.
Na de Retail Apocalyps
Voor het eerst trekt RetailDetail in september op RetailHunt naar New York. Van 22 tot 27 september 2019 bezoeken retail- en merkleiders de stad van dromen, die er niet het minst om retail draaien. Hoe gaat het vandaag in de wereldstad? Welke innovaties komen er straks onze kant uit? Want als het regent in de VS, gaat het gegarandeerd druppelen in Europa.
De digitalisering trof de VS het eerst en het hardst: het kwam er tot een heuse Retail Apocalyps. Hoe bouwt de retailmarkt zich opnieuw op in het land dat aan de wieg stond van de hypermarkten en ‘big boxes’? Hoe gaan zij ermee om en wat valt er in Europa van te leren?
Het hol van de leeuwen
Amazon en Walmart, twee spelers van mythische proporties, vechten er een strijd om werelddominantie uit. RetailDetail bezoekt ze in het hol van de leeuw(en). Het is een strijd die wordt uitgevochten met robots, zelfrijdende voertuigen en ongeziene nieuwe concepten. Ook de rest moet mee, maar hoe?
Ontmoet innovatieve startups, bezoek klassiekers en denk na over baanbrekende thema’s, zoals de miljardeneconomie die marihuana vandaag al voorstelt in de Verenigde Staten, met lezingen van onder meer Piers Fawkes, oprichter van het internationaal gereputeerde trendbureau PSFK.
Wil je erbij zijn? Schrijf je dan nog snel in, want er zijn nog maar drie plaatsen beschikbaar. Klik hier voor meer informatie.