2018 brengt ons een nieuw evenwicht én nieuwe uitdagingen in retail: omnichannel is de weg van de toekomst, maar hoe pak je zo’n ‘phygital retail’ nu het best aan? Laat je op 1 maart inspireren op het RetailDetail Omnichannel Congress.
Het beste in ‘phygital retail’
Ook al toeteren we nu al vijf jaar over omnichannel, de succesverhalen blijven schaars – zowel internationaal als in eigen land. Hoe komt dit, vraagt Gino Van Ossel zich af op het Omnichannel Congress op 1 maart. Wat zijn de belangrijkste hinderpalen, en nog belangrijker: welke richting moeten we dan uit? Heel wat vragen spelen immers nog. Hoe digitaliseer je de marketingafdeling en krijg je je medewerkers aan boord? Hoe ga je om met de nieuwe privacy-normen van het GDPR en wat met food in e-commerce?
Leer uit de ‘best practices’ van omnichannel-topondernemers zoals onder meer onlineleider Google. Traditiegetrouw biedt het Omnichannel Congress ook verschillende voorprogramma’s voor elk domein: Marketing & Communication en Phygital Retail.
Wie volgt JUTTU op?
Blinkt je organisatie zelf uit op het gebied van omnichannel? Neem dan deel en maak kans op de bpost Omnichannel Award 2018. Met deze award willen RetailDetail en bpost retailers bekronen die uitblinken in het integreren van de verschillende kanalen, en die een brug weten te slaan tussen online en offline. De award wordt uitgereikt tijdens het congres.
Welke retailer volgt in 2018 JUTTU op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Klik hier om je in te schrijven als kandidaat of reserveer snel plaatsen om het op 1 maart zelf te weten te komen.