In RetailDetail Magazine #7 vertelt Hans Geels van Dille & Kamille hoe rust in de winkel de omzet opkrikt in coronatijden. We onderzoeken ook wat Vlamingen zien in Albert Heijn en Jumbo, en wat de ambities zijn van betaalapp Klarna.
Het rijk van AliExpress en Wish is uit…
Het was een week met enkele opvallende financiële resultaten, van onder andere Colruyt Group en Schoenen Torfs, en er schijnt een lichtje aan het eind van de tunnel voor e5 mode. De storm rond Hema is nog niet helemaal gaan liggen. En misschien wel het opmerkelijkste inzicht deze week: het zakenmodel van de Chinese onlinespelers dreigt als een kaartenhuisje in elkaar te vallen. Hoe dat komt? Via deze link kan je ons gratis e-zine doorbladeren.
Voortaan ontvang je elke zaterdagochtend gratis het gloednieuwe, digitale RetailDetail Magazine in je mailbox: een mooie uitgave die uitnodigt om tijdens een rustiger moment terug te blikken op een hectische retailweek. Voor adverteerders opent dit e-magazine bovendien nieuwe, multimediale communicatiemogelijkheden. Belangrijk, want juist in crisistijden is communicatie essentieel. Veel leesgenot!