In RetailDetail Magazine #6 vertellen we je waarom Colruyt het sterkste supermarktmerk blijft, hoewel Albert Heijn en Jumbo sterk komen opzetten. Het was een week van rode cijfers in retail, maar we zien ook hoopvolle signalen.
Crisis creëert kansen
Met zwakke tot zelfs dramatische cijfers voor namen als Inditex, Standaard Boekhandel, Casa, International Duty Free en FNG was het geen geweldige retailweek. Toch brengt RetailDetail Magazine ook bemoedigende verhalen: deze crisis creëert immers kansen. Meer weten? Via deze link kan je ons gratis e-zine doorbladeren.
Voortaan ontvang je elke zaterdagochtend gratis het gloednieuwe, digitale RetailDetail Magazine in je mailbox: een mooie uitgave die uitnodigt om tijdens een rustiger moment terug te blikken op een hectische retailweek. Voor adverteerders opent dit e-magazine bovendien nieuwe, multimediale communicatiemogelijkheden. Belangrijk, want juist in crisistijden is communicatie essentieel. Veel leesgenot!