In de derde editie van zijn gratis digitale magazine maakt RetailDetail de balans op van de eerste dagen na de grote heropening: wat hebben we geleerd? Is de basis gelegd voor een duurzaam herstel?
Eerste conclusies
De heropening van de winkels, afgelopen maandag, betekende een grote opluchting voor de retailsector na twee barre maanden. Toch zijn we er uiteraard nog lang niet: in dit digitale magazine trekt RetailDetail wel al de eerste conclusies. Daarnaast is er aandacht voor interessante nieuwe winkelconcepten van JBC en Bristol, voor de e-commerce-ambities van Colruyt Group, voor de impact van ‘social distancing’ in de winkelstraat en nog veel meer.
Voortaan ontvang je elke zaterdagochtend gratis het gloednieuwe, digitale RetailDetail Magazine in je mailbox: een mooie uitgave die uitnodigt om tijdens een rustiger moment terug te blikken op een hectische retailweek. Voor adverteerders opent dit e-magazine bovendien nieuwe, multimediale communicatiemogelijkheden. Belangrijk, want juist in crisistijden is communicatie essentieel. Via deze link kan je het e-zine doorbladeren. Veel leesgenot!