Zopas verscheen het tweede nummer van RetailDetail Magazine voor de jaargang 2019. Op de cover staat CEO Jan Driegelinck van de jarige schoenketen BENT. Binnenin vind je nog meer lezenswaardige verhalen.
HR en technologie
Zes keer per jaar verschijnt RetailDetail Magazine op papier. In het tweede nummer van 2019 vertelt Jan Driegelinck hoe familiebedrijf BENT Merkschoenen het verschil maakt in een competitieve markt. In hetzelfde nummer komen nog meer retailers aan het woord: het Gentse Woody ziet heil in een ‘optichannel’ strategie, Oximi stelt z’n nieuwe wellnessconcept voor en Made.com licht z’n vernieuwende businessmodel toe. We hebben ook aandacht voor een echte ‘local heroe’: elektrozaak Van Assche in Zingem.
RetailDetail trok naar het mooiste warenhuis van Zwitserland: Jelmoli in Zürich. Shoppen deden we in Nieuwpoort, een groeiende winkelstad. In een dossier HR getuigen retailers over medewerkers als meerwaarde voor de winkel. Een dossier technologie tot slot kijkt naar de veranderende rol van de kassa en naar nieuwe vormen van instore communicatie.
Dit en nog veel meer lees je in dit nieuwe magazine, dat net als onze andere printpublicaties nu ook te doorbladeren is op de RetailDetail website. Veel leesplezier!