Kan jouw bedrijf een #BOOST gebruiken? Op 28 april garandeert het RetailDetail Congress een stevige opkikker, met niemand minder dan Frans Muller (Delhaize Group) en Bob Phibbs (The Retail Doctor) als topinstructeurs.
Een nieuw gezicht
Retail heeft een nieuw gezicht gekregen; een gezicht met vele facetten en verrassend diverse trekken. Om nog mee te kunnen, is absolute fitheid vereist. Beter dan een fitnessabonnement, geeft het RetailDetail Congress 2016 je graag dat duwtje in de rug.
Maar niet alleen retail, ook het RetailDetail Congress zelf krijgt een nieuw gezicht: het congres verhuist dit jaar naar een gloednieuwe locatie, B-Lounge in Willebroek.
‘Workout’ met Frans Muller
Daar trakteren Frans Muller, CEO Delhaize Group, en ‘The Retail Doctor’ Bob Phibbs als hoofdprogramma op een grondige mentale ‘workout’. Maar ook de opwarmers beloven stevig te worden, met als thema’s #MARKETING en #FUTURES.
In het voorprogramma #FUTURES gidsen drie toptrendwatchers je door onzekere tijden. Herman Konings, Joeri Van den Bergh en Tom Palmaerts bundelen hun inzichten in één verzamelbundel, vol trends waar we toekomsten kunnen op bouwen. Wie zich inschrijft voor dit voorprogramma krijgt een exemplaar van het boek mee naar huis.
Voorprogramma #MARKETING, met Jo Caudron (Duval Union), Steven Van Duyse (Mia) en Nele Bruers (Dobit), gaat onder andere dieper in op digitale disruptie binnen de foodretail en bekijkt de invloed van mobile op koopgedrag.
Inschrijven voor het RetailDetail Congress 2016 is vanaf nu mogelijk.