De inschrijvingen voor de jaarlijkse RetailDetail Day zijn vanaf nu geopend. Dit jaar vindt de retailhoogdag plaats op 21 september in Mechelen. Het bijzonder diverse programma brengt zowel gerenommeerde retailers als digitale voorlopers.
‘Futureproof!’
In deze snel veranderende tijden zijn er geen zekerheden meer. Wat brengt de toekomst? En waar gaan we naartoe met retail? Zoveel mensen, zoveel meningen. Die krijgt u van gevestigde waarden én pas gestarte ondernemers, van traditionele retailers én e-commercebedrijven, van multinationals én nationale helden. Eén ding is wel zeker: een dag die barst van de inspiratie!
Dat kan ook moeilijk anders, met op het podium gerenommeerde ondernemers als Luc van Mol (ZEB), Dieter Penninckx (FNG Group), Alain Indria (Lombardia) en Ynzo Van Zanten (Tony’s Chocolonely).
Bovendien bevat het programma een forse dosis digitale input met onder meer digital consultant Karel Demeester (KRL associates, ex-Coca-Cola) en cases van vernieuwende voorlopers als Snackbytes, Hashting en Hello Customer.
Categoriewinnaars ‘Beste Winkelketen’
Ook komt u op de RetailDetail Day als eerste te weten wie de categoriewinnaars zijn van de Qrf Beste Winkelketen van België en de Qrf Webshop Awards. De winnaars van die verkiezing mogen zich één jaar lang ‘Beste Winkelketen van België’ noemen. De overall-winnaar wordt naar jaarlijkse traditie op de RetailDetail Night bekendgemaakt.
Schrijf u hier dus snel in voor de RetailDetail Day 2017.