“Ik zit op Twitter, dus iedereen zit op Twitter”: is dit wel zo bij uw doelgroep? BD myShopi nodigt samen met partners RetailDetail, AddRetail, Profacts en Em de Jong enkele experts uit om bepaalde percepties uit te klaren ten opzichte van de realiteit.
Experts en praktijkcases
In de aanloop naar de RetailDetail Night op 29 november vindt het Consumer Activation Forum plaats, met een indrukwekkend lijstje internationale en nationale experts. We zetten deze kleppers op een rijtje voor u.
Hanan Challouki is managing partner van het communicatiebureau Allyens. Haar focus ligt op inclusieve communicatie met millenials als doelgroep. Hanan prijkt dit jaar op de prestigieuze ’30 under 30′ lijst van Forbes.
Filip Lemaitre startte in 2017 met The Silver Ones, een research- en consultingplatform met focus op 50+-marketing en communicatie. In zijn presentatie legt hij de “looprekjesmarketing” aan banden.
Nathalie Dens geeft les in marketingmanagement en consumentengedrag op de Universiteit van Antwerpen. Zij zal het Consumer Activation Forum inleiden door enkele mythes rond stereotypes uit de wereld te helpen.
Timothy Desmet is oprichter en managing partner van Profacts. Hij zal vanuit prijsperceptie enkele concrete tips en tricks geven om uw prijszetting nóg beter te doen.
Marieke De Konick is managing partner van de Reclamefabriek, een middelgroot bureau in Amsterdam waar alles draait om een efficiënte en effectieve aanpak. Ze is een van de ‘100 NextWoman’ van Nederland.
Praktijkcases van MediaMarkt en vanHaren zorgen voor de nodige inspiratie. Op het einde van dit interessant programma volgt de uitreiking van de awards voor beste ‘Folder van het Jaar’, aansluitend vindt de RetailDetail Night plaats. Boek hier snel uw tickets voor dit niet te missen event. Afspraak op 29 november in San Marco Village te Schelle!