Moet je als retailer mee in de strijd tegen racisme? Heeft een Facebookboycot zin? Waarom willen retailers geen verplichting op mondmaskers? Het nieuwe nummer van RetailDetail Magazine springt volop in het maatschappelijk debat.
Kortingen in de sperperiode
Zo’n 150 internationale merken en retailers zijn intussen gestopt met adverteren op Facebook. Grote namen steunen de protesten tegen racisme. Zijn hun motieven zuiver of hopen ze op een commerciële return? RetailDetail Magazine #9 zoekt het uit. We gaan ook na waarom het kortingen regent in volle sperperiode en hoe het coronavirus de supermarkt verandert. En verder: weer nieuwe afleveringen in het FNG-vervolgverhaal. Via deze link kan je ons gratis e-zine doorbladeren.
Voortaan ontvang je elke week gratis het gloednieuwe, digitale RetailDetail Magazine in je mailbox: een mooie uitgave die uitnodigt om tijdens een rustiger moment terug te blikken op een hectische retailweek. Voor adverteerders opent dit e-magazine bovendien nieuwe, multimediale communicatiemogelijkheden. Belangrijk, want juist in crisistijden is communicatie essentieel. Veel leesgenot!