Personalisering, slim voorraadbeheer en naadloze omnichannel-interacties: het zijn slechts enkele AI-toepassingen die de retailwereld ingrijpend veranderen. Proximus NXT en Codit onthullen het volledige potentieel op 19 maart bij RetailDetail.
De toekomst van retail
Retail verandert razendsnel. Consumenten verwachten gepersonaliseerde ervaringen, geoptimaliseerde voorraadniveaus en naadloze omnichannel-interacties. Maar gefragmenteerde data en losgekoppelde systemen staan die verwachtingen vaak in de weg. Integratie is de sleutel tot het ontsluiten van het volledige potentieel: nieuwe AI-toepassingen geven vorm aan de toekomst van retail.
Proximus NXT en dochterbedrijf Codit – gespecialiseerd in slimme dataplatformen – organiseren op 19 maart het evenement Making Data Work in Retail, dat dieper ingaat op echte AI-gebruiksgevallen in de retail. In The Loop, het retail-belevingscentrum van RetailDetail in Antwerpen, leer je hoe retailleiders AI gebruiken om snellere, datagestuurde beslissingen te nemen en ontdek je hoe jij hetzelfde kunt doen.
Op de agenda:
- Hoe Proximus-winkels AI in de praktijk gebruiken – van AI-aangedreven kennisbeheer tot personeelscapaciteitsplanning en slimme klantaanbevelingen, gepresenteerd door Tim Molkens Department Lead Sales Strategy and Operations bij Proximus en Christophe Mariën, Head of Proximus Shops.
- De basis van AI: geïntegreerde en verbonden data – waarom composable commerce en API-gestuurde integratie essentieel zijn om AI effectief in te zetten, toegelicht door Codit’s Integration Lead Michel Pauwels.
- Praktische tips om uw bedrijf te helpen data en AI effectief te gebruiken, door Yves Maelfait, Chief Commercial Officer bij Codit.
Een niet te missen event voor bedrijfs- en technologieleiders in de retail die hun data willen laten werken, hun activiteiten willen optimaliseren en concurrerend willen blijven. Via de knop hieronder vind je de praktische informatie en kan je je inschrijven.
