Het grootste overdekte winkelcentrum van Nederland heeft in 2024 een recordaantal van 15 miljoen bezoekers ontvangen. Dit jaar verwelkomt het winkelcentrum opnieuw enkele bijkomende retailers.
Lifestylebestemming
Hoewel de Sijtwendetunnel op een belangrijke toegangsweg naar het winkelcentrum wegens werken gesloten was van februari tot mei, zag Westfield Mall of the Netherlands de bezoekersaantallen vorig jaar toch weer stijgen. Die groei is volgens eigenaar Unibail-Rodamco-Westfield niet alleen te danken is aan het uitgebreide winkelaanbod: het winkelcentrum positioeert zich als een veelzijdige lifestylebestemming met een breed horeca-aanbod, diverse ‘beauty-ervaringen’ en entertainment zoals een Kinepolis-bioscoop.
Nieuwkomers vorig jaar waren onder andere Adidas, Kiko, Miniso, Selected en Wibra; ook opende het Turkse interieurmerk Madame Coco er zijn eerste Nederlandse winkel. Nike en Rituals vergrootten hun bestaande winkels. Dit jaar komt Steve Madden naar het winkelcentrum en ook The North Face, Only and Sons en Monkey Town openen er binnenkort de deuren.