‘Media 2020 – The future of the media industry’
In ‘Media 2020 – The future of the media industry’ geven 30 specialisten uit de sector, waaronder RetailDetail-oprichter Jorg Snoeck, hun mening over hoe zij denken dat de media- en reclame-industrie er binnen vijf jaar zal uitzien. Het dossier is gewijd aan de communicatiewereld en bevat interviews met diverse grote namen actief bij mediabureaus, adverteerders, reclamebureaus en de mediabedrijven zelf.
Zij hebben het onder andere over hoe technologie de markt overneemt, het vervagen van het onderscheid tussen online en offline en de bundeling van lokale krachten. Alle sectoren komen hierbij aan bod: televisie, radio, print, outdoor, retail, mobile, social media, programmatic buying en nog veel meer.
Het dossier helpt lezers om trends in de communicatiesector te begrijpen en richt zich niet alleen tot marketing-, communicatie- en PR-managers, maar tot alle bedrijfsleiders en managers die hun marktpositie willen behouden of versterken.
Media 2020 kwam tot stand in samenwerking met MediaSpecs. Bovenop de gebruikelijke oplage van 58.689 exemplaren zorgt uitgever Roularta bovendien voor een extra verdeling van 1.000 exemplaren op het jaarlijkse STIMA Congres op 4 en 5 december in Gent.
Klik hier om de volledige bijdrage van Jorg Snoeck over de toekomst van de winkel te lezen.