Op 1 februari treedt Maud Leschevin in dienst als Chief Customer Officer bij Tom&Co, de grootste Belgische dierenspeciaalzaak. Ze wordt verantwoordelijk voor marketing, expansie, verkoop en digitale strategie.
“Multichannel winkelconcept ontwikkelen”
Maud Leschevin bekleedde de voorbije twintig jaar managementfuncties bij bekende bedrijven als Unilever, Carrefour en Standaard Boekhandel. De afgelopen jaren leidde ze de integratie van Club binnen Standaard Boekhandel in goede banen en stond ze aan het hoofd van de verkoopteams van beide bedrijven. Volgens CEO Thierry le Grelle voldoet haar profiel aan de huidige behoeften van de retailer: “Voor Club heeft Maud verwezenlijkt wat wij met Tom&Co beogen: een multichannel winkelconcept ontwikkelen waarin advies primeert.”
Tom&Co, de grootste Belgische keten van dierenspeciaalzaken, werd opgericht in 1991 en heeft 163 winkels in België, Frankrijk en Luxemburg, georganiseerd in een franchisingnetwerk. Naast een assortiment van 8.000 producten bieden de winkels diensten en advies: trimsalons voor honden, katten en knaagdieren, dog wash, adoptie van dieren in samenwerking met asielen, toegang tot opleidingen.