Samenwerking met ‘referentiepartner’ Jetexpress
“Na het succes van de formule in Frankrijk, waar we zo’n 20 franchisingagentschappen hebben, identificeerden we verschillende locaties met groot potentieel in België”, zegt Hadi Kamouh, CEO Club Med België. De Franse reisgroep trok zijn nieuwe strategie in oktober vorig jaar in ons land op gang met de opening van een allereerste ‘full branded’ Club Med-vestiging in Namen. En nu is het de beurt aan Knokke.
De reisorganisator wil zijn “aanwezigheid in België aanzienlijk versterken” en rekent daarvoor in Knokke op Jetexpress, een gevestigde waarde in de wereld van de reisbureaus en een jarenlange referentiepartner van Club Med.
“We zijn al meer dan 30 jaar actief in het aanbieden van luxereizen en hebben 8 verschillende kantoren verspreid over heel België. In deze kantoren werken we vaak met Club Med Corners”, zegt Gabriel Jacob, financial & managing director van Jetexpress. “We kennen het profiel van Club Med-klanten ondertussen dus zeer goed, waardoor we hen beter kunnen adviseren en producten op maat aanbevelen.” Net als in Namen krijgt ook de vestiging aan de Kustlaan een volledige Club Med ‘look & feel’ (foto).
Als bedenker van het concept ‘clubvakantie’ is Club Méditerranée wereldleider in all-inclusive vakanties volgens de Franse succesformule. Club Med baat vandaag 66 clubdorpen uit en organiseert daarnaast cruisetochten met een vijfmaster. De groep, grotendeels in Chinese handen, is aanwezig in 26 landen verspreid over 4 continenten en kan rekenen op zo’n 12.800 mensen (inclusief seizoensmedewerkers) van 100 verschillende nationaliteiten.