Extra en Jysk komen het winkelaanbod vervolledigen in het retailpark van Froyennes (Doornik). Eigenaar Redevco renoveert de site met houten façades en lanceert een nieuwe merkidentiteit.
Optimale mix
Redevco startte de werken aan het retailpark in de Rue de Maire in Doornik al in november 2019. Eerst werd de vestiging van Brico verkleind en volledig vernieuwd, daarnaast werden twee nieuwe units gebouwd. Extra, dat enkele meters verderop gevestigd was, verhuisde op vrijdag 30 april naar zijn nieuwe stekje van 2000 m². Jysk opent op 28 mei de deuren op een oppervlakte van 1350 m². De winkelgevels van het nieuwe gedeelte kregen een duurzame houtlook met panelen uit zilverspar.
“Tegen de zomer moet het retailpark volledig gerenoveerd zijn en een optimale mix van voedingswinkels, sport-, meubel- en elektrozaken bieden”, zegt Filip de Bois van Redevco. “Shopping Froyennes is een topsite van Redevco. We zijn van plan om zowel in de site en de marketing te blijven investeren.” De site krijgt een eigen merkidentiteit en heet voortaan ‘Shopping Froyennes’. Deze zomer lanceert Redevco een communicatieplan.
Shopping Froyennes telt zestien winkels, waaronder grote namen als Carrefour, Decathlon, Krëfel en McDonald’s.