Met een opgefriste huisstijl, een marketingcampagne en nieuwe, modieuze werkkledij viert retailfenomeen Supra Bazar zijn 55ste verjaardag. Lokale verankering blijft de prioriteit, maar ook de webshop wordt verder uitgebouwd.
Vijf winkels
Wat in 1964 begon als een ‘Stock Américain’ is uitgegroeid tot een retailgroep met 220 medewerkers in vijf winkels: in Gullegem (de grootste met 15.000 m²), Lievegem, Tielt, Hulste en Harelbeke. Die winkels verkopen een bijzonder breed gamma non-foodartikelen, van babyspullen en speelgoed over huishoud en elektro tot geschenken en uiteraard een flink uitgebouwd kerstassortiment. Samen draaien ze 50 miljoen euro omzet, waarvan de webshop 2% vertegenwoordigt. Restaurant De Cuisien in Gullegem serveert nog steeds dagelijks tussen de 350 en 500 warme maaltijden.
Afgelopen maandag gaf Supra Bazar de kick-off voor een feestjaar vol veranderingen: de winkelgevels, de vloot én de medewerkers werden in het nieuw gestoken. Het vernieuwde logo gaat immers hand in hand met een nieuwe huisstijl en een marketingcampagne. Vandaag wordt het bedrijf gerund door Geert Vanhalst (zoon van oprichter Marcel) en Mieke Potteau met hun zonen Bavo en Lowie. Zij geloven in een sterke lokale verankering, maar willen ook de webshop verder uitbouwen. De strategie? Het blijven aanbieden van de juiste producten, in een zo breed mogelijk gamma, tegen de juiste prijs, op het juiste moment. Je vindt er alles.