“Switch or Die”
Het internet is vandaag altijd en overal aanwezig, dus de concurrentie is dat ook, net zoals prijsvergelijkers, sociale media en klantenbeoordelingen. De consument hoeft tegenwoordig zelfs niet eens meer uit zijn zetel te komen om alles binnen handbereik te hebben – en dat allemaal terwijl de consument ook nog eens van gierigheid de nieuwe norm maakt.
Om je als handelaar aan te passen aan de nieuwe retailrealiteit is het al niet meer vijf voor, maar bijna vijf na twaalf. Niemand minder dan Christian Van Thillo (CEO De Persgroep), Pieter Zwart (CEO Coolblue), prof. Gino Van Ossel (Vlerick Business School), Wouter Torfs (CEO Schoenen Torfs) en Peter Hinssen (auteur “The New Normal”) zullen u op het Retaildetail Congres daarom vertellen hoe die ‘switch’ nu precies te maken.
Vijf rijkgevulde precongressen
Een rondvraag bij de ruim 850 professionele deelnemers vorig jaar leerde ons dat ook de precongressen gesmaakt worden. Ze zijn daarom dit jaar nog verder uitgebreid, zodat ook zij een volwaardig en rijk menu aanbieden over een waaier aan actuele thema’s.
We bieden u graag aan:
-
“Shopper experience marketing”: onder het motto “Winkelen moet een feest worden” trekken Cor Molenaar (Erasmus Universiteit), Bart De Waele (Communicatiebureau Wijs) en nog vele anderen samen ten strijde om de fysieke retailer ‘hands-on’ te redden.
-
“E-commerce: why switch?”: waarom niet blijven bij wat goed is? De topmannen van GfK, Google, Telenet en TNT zullen zich gezamenlijk inzetten om u op die vraag een bevredigend antwoord te geven.
-
“The new consumer”: wat beïnvloedt de aankoopbeslissingen tegenwoordig het meest? En is de consument definitief veranderd? O.a. prof. Van Ossel (Vlerick Business School), Ilse Peeters (De Persgroep) en Katja Van Putten (Fé) leggen het uit.
-
“Sustainability”: De kracht van het ‘andersom’ te doen, daar gaat het op dit precongres om. Van de hippe WasBars over in-vitrovlees tot duurzame retail, het komt allemaal aan bod.
-
“Long live print”: Hoe innovaties hun stempel drukken op de nochtans dood verklaarde printsector en tot verbluffende resultaten leiden, dat zullen dan weer o.a. Ronen Zioni (HP), Tom Theys (Publicis) en Christian Duyckaerts (Retail Communicators) uit de doeken doen.
Samen met het avondprogramma van het congres heeft u dit alles voor de prijs van €245 excl. btw ‘all-in’. Het netwerken tijdens en achteraf krijgt u er bovenop.
Bovendien past het natuurlijk helemaal in het thema om de snelle beslissers extra te belonen: de eerste 100 inschrijvers* ontvangen ook nog eens gratis de nieuwste RetailBible 2013 t.w.v. €250.
* Aanbod enkel geldig voor betalende inschrijvingen.