Naar aanleiding van zijn 125-jarig bestaan gaat warenhuisketen Inno zijn trouwste klanten belonen met een nieuw loyaliteitsprogramma. De trouwste klanten worden ingedeeld in vier categorieën, die telkens meer cadeautjes en promoties zullen krijgen.
Vier categorieën
Warenhuisketen Inno werd in 1897 als A l’innovation geopend in Brussel. Dit jaar wordt dus een jubileumjaar – ook al verloopt het enigszins in mineur, maar dat laat de keten niet aan zijn hart komen. Integendeel zelfs: een ambitieuze CEO Armin Devender kondigt naast het nieuwe programma ook een hele reeks evenementen en promoties aan om de verjaardag de nodige luister te geven.
Vanaf 5 mei komt er een getrouwheidsprogramma, dat trouwe klanten onderverdeelt in vier categorieën: ‘Unique’, ‘Amazing’, ‘Exceptional’ of ‘Premium’. “Het programma daarachter is heel eenvoudig: de trouwste klanten genieten de meeste voordelen. Die voordelen kunnen gaan van verjaardagscadeautjes tot gepersonaliseerde promoties, geschenken, exclusieve events en unieke services”, zegt marketingdirecteur Elly Zwinnen daarover in een persbericht.
Daarnaast zet ook het winkelvernieuwingsprogramma zich verder: vier winkels (Leuven, Luik, Schoten en Sint-Niklaas) werden al opgefrist naar het nieuwe winkelconcept dat warmte en toegankelijkheid moet uitstralen. In Antwerpen en Luik testte de keten bovendien een bar met sapjes en koffie, die binnenkort ook in Brussel zal worden uitgerold. Ook de rest van de zestien Belgische Inno-warenhuizen krijgt minstens een nieuwe façade in de nieuwe stijl.