(Publireportage) Market Pay is een pan-Europees betaalplatform dat retailers omnichannel oplossingen biedt om het beheer van hun transacties te vergemakkelijken, zowel in de winkel als online. Het is de missie van Market Pay om winkeliers te helpen hun betalingen via alle kanalen te centraliseren en te vereenvoudigen.
Voldoen aan de behoeften van retailers
Market Pay werd in 2016 opgericht als betaalplatform en is de afgelopen jaren, na verschillende overnames, uitgegroeid tot een geïntegreerd pan-Europees betaalplatform dat actief is in zeven Europese landen. Vandaag faciliteert Market Pay al zo’n 2,5 miljard transacties per jaar voor een totaal volume van 30 miljard euro op 175.000 terminals.
Market Pay is sinds drie jaar ook aanwezig in België. “Dankzij onze expertise begrijpen we perfect de behoeften van retailers”, zegt Nathalie Demaret, Head of Sales Belgium. “We kennen hun betalingsbehoeften en ons team op mensenmaat geeft ons de flexibiliteit die we nodig hebben om aan hun eisen te voldoen. Onze kracht ligt in het feit dat we onze klanten end-to-end ondersteuning kunnen bieden met de verschillende betalingsdiensten die we in huis hebben. Ongeveer de helft van onze driehonderd medewerkers zijn ontwikkelaars: dit zorgt ervoor dat we altijd voorop lopen met de nieuwste technologische standaarden op de markt.”
Alle oplossingen bij één leverancier
Market Pay biedt detailhandelaars betaaloplossingen van A tot Z: hardware en software, applicaties, online betaaloplossingen, een SoftPOS-toepassing die van een smartphone of tablet een betaalterminal maakt, een betaalplatform voor rapportering en het beheer van dagelijkse activiteiten. Dit alles met de persoonlijke ondersteuning van een lokaal team dat hun taal spreekt. Klanten kunnen kiezen voor al onze betaaloplossingen of voor een oplossing gekoppeld aan een specifiek verkoopkanaal.
“Met onze tools kunnen retailers zich concentreren op de relatie met de klant. Winkeliers met omnichannelbehoeften vinden al hun betaaloplossingen bij één leverancier, wat hun taak veel eenvoudiger maakt”, voegt Nathalie Demaret toe. Market Pay werkt rechtstreeks met grote retailers zoals Carrefour en REMA 1000, maar ook met kleinere retailers via partnerschappen met software-uitgevers. Tot slot breidt het bedrijf zijn diensten ook uit naar financiële instellingen, een marktsegment waarin het al een stevige positie inneemt.
Flexibiliteit in fysieke winkels
De Market Pay-oplossing voor betalingen in fysieke winkels is compatibel met een breed scala aan vaste en mobiele betaalterminals van de volgende generatie, waaronder onbemande betaalkiosken en zelfbedieningskassa’s. De krachtige en innovatieve Android PAX-terminals kunnen verbinding maken met meerdere Android-toepassingen. Ze integreren ook mogelijkheden voor loyaliteitsprogramma’s dankzij de tokenisatie van betaalkaartnummers: “We doen dit bijvoorbeeld al voor de Noorse discounter REMA 1000”.
De SoftPOS-oplossing, waarmee contactloze betalingen kunnen worden geaccepteerd op Android-smartphones en -tablets – en binnenkort ook op iOS-apparaten – is net zo innovatief. Het is niet alleen praktisch voor het beheren van piekverkopen in winkels: het is net zo geschikt voor evenementen, pop-up winkels en mobiele of thuisverkoop. “De oplossing kan ook worden gebruikt om klanten in de winkel te begeleiden, zodat ze niet langs de kassa hoeven.”
Online: betrouwbaar en veilig
Market Pay biedt ook twee online betaaloplossingen voor omnichannel retailers en pure players: een veilige, aanpasbare betaalpagina en een veilige, aanpasbare betaallink. Snelle, betrouwbare betaalopties verhogen de conversie.
Een ander sterk punt van de online betaaloplossing is de zeer geavanceerde tool voor risicobeheer. “Onze systemen garanderen een beschikbaarheid van 99,99%. Dit is een belangrijke garantie voor onze klanten. Bovendien zijn we erg goed in het detecteren en voorkomen van fraude, wat een ander belangrijk aandachtspunt is voor retailers.”
24 uur per dag, 7 dagen per week
Een bijkomend voordeel is het krachtige betaalplatform Market Pay Hub, waarmee klanten alle transacties, terminals en gebruikers vanaf één platform kunnen beheren. Bovendien garandeert Market Pay een 24/7 ondersteuningsservice in elke taal. Afhankelijk van de grootte van de klant en zijn behoeften, stelt Market Pay een accountmanager ter beschikking en in sommige gevallen een customer success manager, die zorgt voor een regelmatige opvolging van de relatie, wekelijks of om de twee weken.
Wilt u uw klanten solide en beveiligde betalingen aanbieden en uw bedrijf laten groeien met eenvoudige en betrouwbare betaaloplossingen? Neem contact op met Market Pay via deze link: https://market-pay.com/nl/contact.