Al 35 jaar is de Mercuriusprijs van Comeos dé ultieme erkenning voor retailers die het verschil maken met slimme innovaties. Grijp uw kans: nog tot en met 29 mei kan u zich kandidaat stellen.
Impact creëren
Met de Mercuriusprijs wil Comeos retailers bekronen die met interne of externe innovaties een impact hebben op de sector, zijn medewerkers en/of de maatschappij. Innoveren is immers geen doel op zich: het is een middel om impact te creëren. Projecten kunnen betrekking hebben op data-optimalisatie, logistiek, voorraadbeheer, personeel(sbeleid), verkoop, duurzaamheid, winkelconcepten…
Denk aan vernieuwend gebruik van data om de klantenervaring te optimaliseren, nieuwe online of offline winkelconcepten, een nieuw product of dienstenaanbod dat inspeelt op hedendaagse tendensen, het activeren en/of integreren van vernieuwende verkoopkanalen, het digitaliseren van logistieke trajecten met een minder grote ecologische impact als gevolg…
De afgelopen jaren wonnen onder andere JBC, IKEA en Colruyt Group de Mercuriusprijs. Op 15 oktober komen we te weten wie dit jaar met de titel naar huis gaat, maar allereerst roept Comeos retailers op om hun kandidatuur in te dienen. Dat kan via de link hieronder. De deadline is 29 mei.