Vandaag gaven RetailDetail en UNIZO de aftrap van het tweede deel van The Future of Shopping Roadshow in Turnhout. Het beproefde concept toont de toekomst van de retail in zes zeecontainers.
Missie wordt verdergezet
Wie nog niet de kans heeft gehad om de Future of Shopping Roadshow te bezoeken, of het gewoon allemaal nog eens wil zien, kan dit voorjaar terecht in Turnhout, Antwerpen, Sint-Niklaas, Aalst, Oostende, Brugge, Genk én Brussel. Met de Nationale Loterij heeft de Future of Shopping Roadshow er weer een grote nieuwe partner bij.
Vandaag werd de spits afgebeten in Turnhout, waar RetailDetail en UNIZO handelaars nog tot 17 maart ‘futureproof’ maken. Luc Hermans, schepen voor lokale economie van Turnhout, belichtte er bij de opening alvast de inspanningen van de Kempense hoofdstad om Turnhout een shoppingstad te laten blijven.
Ook Flor Joosen, voorzitter UNIZO-Turnhout en voormalig nationaal voorzitter van UNIZO, verwelkomde alle aanwezigen. Jorg Snoeck van RetailDetail toonde dan weer de uitdagingen voor de lokale retail en verzorgde een interactieve rondleiding doorheen de winkel van de toekomst.
Volgende stop : Antwerpen
Na Turnhout is Antwerpen aan de beurt: de Future of Shopping Roadshow staat er op de Groenplaats van 22 tot 24 maart. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar, dus reserveer snel uw gratis bezoek op www.ontdekdecontainer.be.
The Future of Shopping is een initiatief van RetailDetail en UNIZO in samenwerking met Citylife, Bancontact, KBC, Proximus, Samsung, Centomedia, Roularta, Securitas, Citydepot, Nationale Loterij, Sodexo en Digilocal.