Het boek The Future Of Shopping van Pauline Neerman en Jorg Snoeck, dat recent nog de titel Managementboek van het jaar 2018 kreeg, is nu ook verkrijgbaar in het Frans. De titel: ‘Le Futur du Shopping – Tous ensemble dans le retail’.
Nu al een bestseller
De auteurs formuleren antwoorden op prangende vragen als: “Hoe winkelen mensen in de toekomst?”, “Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen?” of “Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven?”. Ze beschrijven een wereld van verandering waarin alles moet worden heruitgevonden. Er is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. Een interview met Pauline en Jorg lees je hier.
Het boek verscheen eind 2017 in het Nederlands en werd mede dank zij die mooie onderscheiding al een flinke bestseller. Na de Franse vertaling volgen nog dit jaar ook vertalingen naar het Engels en… het Chinees!