Flexmail en Addemar, twee bedrijven die zich bezig houden met e-mailmarketing, gaan fuseren. Samen worden ze de grootste Belgische speler in de markt. Ze zullen ongeveer 30 personen te werk stellen.
“Sterker investeren en innoveren”
“De fusie brengt tal van voordelen met zich mee”, zegt Jacqueline Mahieux, één van de oprichters van Flexmail. “Samen hebben we als team alle kennis en ervaring in huis om nog sterker in het platform te investeren en te innoveren met nieuwe features. Onze klanten zullen hier volop de vruchten van kunnen plukken.”
Het doel van de fusie is om nog betere ondersteuning te bieden aan de gebruikers, zowel op vlak van advies als opleiding. “Binnen onze markt willen we ons nog meer richten op integraties met externe systemen, en op de verdere uitbouw van onze bestaande marketing automation en targeting mogelijkheden. Zo kunnen we onze gebruikers alle tools in handen geven om doelgerichte campagnes op te zetten.”
Zowel Addemar als Flexmail hebben zich gespecialiseerd in geautomatiseerde e-mailcampagnes en systeemintegratie, met een sterke focus op gebruiksgemak, flexibiliteit en service. Tot hun klanten behoren bedrijven als Toerisme Vlaanderen, Total, BKCP Bank, Telenet, Luminus en Bpost.