Rosada Fashion Outlet in Roosendaal heeft in de eerste zes maanden van 2016 een fikse omzetstijging weten te behalen. Sinds de uitbreiding in mei is die omzet zelfs nog sterker gegroeid dan voorheen.
64 procent groei sinds uitbreiding
Over de eerste zes maanden van 2016 heen steeg de omzet bij Rosada met 27 procent ten opzichte van een jaar eerder. Sinds de opening van de uitbreiding in mei is er zelfs sprake van een omzetstijging van maar liefst 64 procent.
Die uitbreiding bestaat uit 45 nieuwe winkelpanden, verdeeld over 8.000 vierkante meter winkeloppervlakte. “Dankzij deze expansie bieden we een nog breder winkelaanbod en richten we ons op een groter marktgebied – tussen de 60 tot 90 minuten rijden van Roosendaal. Daarnaast hebben we fors geïnvesteerd in de inrichting van het gehele publieke gebied, evenals in parkeervoorzieningen”, zegt Francois Peeters, center manager van Rosada.
Met de uitbreiding hebben de merken GUESS, Adidas, Calvin Klein, Vingino, Gentiluomo, Chasin, Haribo, Siebel, After Eden en Riverwoods Junior een winkel geopend in het outletcentrum. Binnenkort komen daar ook nog State of Art, Skechers, Home & Cook en WMF bij.