Wat is de kracht van lokale samenwerkingen bij bol.com? Hoe pioniert JBC in duurzaamheid? Je hoort het allemaal, en nog veel meer, tijdens de RetailDetail Day op 19 september. Koop vandaag nog je ticket en geniet een korting van 100 euro.
Retail in een “VUCA”-wereld
De nieuwe realiteit is vluchtig, onzeker (“uncertain“), complex en ambigu. Hoe ga je daar als retailer mee om? De wind waait uit veranderlijke richting, maar slimme retailers slagen erin de zeilen tijdig bij te stellen. Zij weten de échte trends te onderscheiden van de kortetermijnhypes. Zij werken aan hun relevantie voor de consument, en stellen de juiste prioriteiten op het juiste ogenblik. Zij zijn wendbaar, hebben voeling met de markt en streven naar duurzaamheid.
Op 19 september 2019 gaat hét marketingevenement van RetailDetail, de RetailDetail Day, opnieuw door in UGC Mechelen. In samenwerking met retailexpert Gino Van Ossel (Vlerick Business School) legt het evenement de focus op visie, verwachtingen, ‘best practices’ en succesverhalen op het vlak van marketing- en communicatiestrategieën in retail. Met getuigenissen van grote retailers en merken, maar ook korte ‘pitches’ door innoverende start-ups.
Leer alles over het hoe en waarom van flexibel, responsief en duurzaam zijn, met Huub Vermeulen van bol.com, Ann Claes en CSR-manager Valerie Geluykens van JBC, Annick van Overstraeten van Lunch Garden en nog veel meer.
Enkel vandaag nog geldt een korting van 100 euro: bestel nu tickets en geniet nog net van het Early Bird-tarief van 445 euro in plaats van 545 euro (excl. kosten & btw). Klik hier om in te schrijven en voor meer informatie.