Logge, grote en dure kantoorgebouwen zijn verleden tijd, zeker sinds de coronacrisis. Hoe we werken is voorgoed veranderd, zo blijkt uit enquêtes en onderzoeken. In dat nieuwe landschap worden aan kantoren ook nieuwe eisen gesteld.
Moment om te verhuizen
Grote bedrijven, van Amerikaanse techreuzen als Google en Facebook tot toonaangevende Belgische spelers, herbekijken daarom hun kantoorbeleid. Aangezien vele medewerkers al dan niet gedeeltelijk zullen blijven thuiswerken, blijkt dit het uitgelezen moment om kritisch te kijken naar de bakstenen en een verhuis te overwegen.
In het “nieuwe normaal” worden kantoren “ruimtes waar je geconcentreerd kan werken, in combinatie met vergaderzalen en flexruimtes waar mensen kunnen overleggen en brainstormen“, zegt Lode Godderis, professor arbeidsgeneeskunde aan de KU Leuven, op Radio 1.
Ontmoetings- én werkomgeving
Als flexibele en dynamische mix van kantoorruimtes met co-workingplekken, vergaderruimtes, evenementenzalen en niet te vergeten het inspiratiecentrum retailhub, biedt RetailDetail in de Stadsfeestzaal precies die ontmoetings- en werkomgeving voor bedrijven. Dicht bij tal van andere bedrijven die gepassioneerd zijn door retail, FMCG en marcom is het de ideale plek om nieuwe inspiratie op te doen, contacten te leggen en ideeën te laten bloeien.
De nagelnieuwe hub brengt je in de kern van RetailDetail en zijn community, strategisch gelegen op loopafstand van het Centraal Station en met parking op overschot in de buurt. Op de Antwerpse Meir, in het winkelhart van de Benelux, houd je bovendien altijd de vinger aan de pols van wat er leeft en bevind je je pal in het midden van waar het allemaal gebeurt.
Jouw kantoor in het kloppend winkelhart van de Benelux? Wees snel en huur – net als innovatieve start-ups en dynamische sectorgenoten – een van de laatste kantoorunits in de Antwerpse Stadsfeestzaal. Waag je kans, en mail naar info@retaildetail.be voor meer informatie.