Twee bekende namen uit de reclamewereld komen het creatieve team van het interne reclamebureau van Colruyt Group versterken: Kenny Vermeulen en Tony Naudts.
Nauwer samenwerken
MarCom Services, het interne communicatiebureau van Colruyt Group, versterkt de creatieve directie met Kenny Vermeulen en Tony Naudts, twee bekende namen voor wie thuis is in de reclamewereld. Vermeulen, een mid-dertiger en volbloed digital native, startte op 19 februari. Hij werkte eerder bij agentschappen Emakina, Happiness, Duke & Grace/Springbok, onder andere als creatief directeur. Vanaf 4 maart begint Naudts als freelancer bij het creatieve team. De vijftiger brengt ervaring mee van campagnes voor grote merken bij bureaus als TBWA en Mc Cann Erickson.
“We willen sneller, vaker en dichter bij de campagnes betrokken worden, nog nauwer samenwerkend met de brand managers van de merken van Colruyt Group zelf. Dat kan makkelijker en efficiënter binnen de context van een in-house agency. De aanwerving van Kenny en Tony is een volgende stap in het verhogen van het creatieve vakmanschap en het professionalisme op vlak van creatieve marketingcommunicatie binnen MarCom Services”, zegt directeur Koen Demaré.