Vandaag opent Colruyt-dochter ColliShop een winkel in Sint-Pieters-Leeuw ter vervanging voor de showroom in Halle, die in januari plaats moest maken voor kantoren. De winkel zal vier mensen tewerk stellen.
Vast en variabel aanbod
Klanten krijgen een upgrade, want ze kunnen in deze nieuwe winkel ook een deel van het assortiment ter plaatse kopen. Daarnaast kunnen ze er uiteraard ook advies krijgen over items die niet meteen beschikbaar zijn, waarvoor de vier medewerkers interactieve schermen ter beschikking hebben, en ook bestellingen afhalen en retourneren is er mogelijk.
De winkel gaat een vast assortiment (met onder andere Slapen en Elektro) combineren met een wisselend deel dat afhangt van promoties (denk aan barbecue-items nu de lente weer voor de deur staat). Daarbij verschilt die alvast van vijf pop-upwinkels in Aartselaar, Halle, Hoei, Roeselare en Wetteren, die begin maart gaan openen en die enkel gefocust zijn op het segment Tuin en Terras.
Met de winkel op de verbindingsweg tussen Brussel en Halle, waar vroeger de modezaak Blue Wood gevestigd was, zit de Colruyt-groep bijna aan 400 afhaalpunten (inclusief OKay en DreamLand).