Vanaf 6 maart opent CityCubes in samenwerking met BlowUp Media enkele pop-ups in een leegstaand winkelpand op de Antwerpse Meir. Tien maanden lang zullen er verschillende tijdelijke winkels hun plek vinden.
Show- en belevenisruimtes
De eerste pop-up store is eentje van telecombedrijf Mobile Vikings. Dat zal vier weken lang een ‘experience room’ van 125 vierkante meter uitbaten in het pand. Daarna zal de plek ingenomen worden door andere merken.
CityCubes was eerder ook al verantwoordelijk voor de pop-up store van Tomorrowland in de Kammenstraat en de pop-up bar in het Stadhuis van Antwerpen naar aanleiding van het 450-jarig bestaan van het Stadhuis.
CityCubes is gespecialiseerd in het ombouwen van leegstaande stadspanden in tijdelijke show- en belevenisruimtes op maat, die focussen op één product, merk of verhaal. Daarbij wordt ook gebruik gemaakt van straatanimatie en grote doeken om voorbijgangers binnen te lokken. Bij de bouw van de pop-ups maakt CityCubes gebruik van moduleerbare ruimtes, die eenvoudig en op enkele uren kunnen worden opgezet.