Omzetgroei
Leroy kreeg de prijs, omdat ze er in is geslaagd om Proximus een nieuwe, positieve richting te doen inslaan. Zo was ze verantwoordelijk voor de naamsverandering van Belgacom naar Proximus en knoopte het bedrijf in 2015 opnieuw aan met omzetgroei, nadat die in 2014 nog was gedaald.
Voor haar overstap naar het toenmalige Belgacom, was Leroy meer dan 20 jaar actief bij de Belgische tak van voedingsmiddelenproducent Unilever, waar ze verschillende functies uitoefende. In 2011 stapte ze over naar Belgacom, waar ze verantwoordelijk werd voor de consumentenafdeling. In 2014 volgde ze Didier Bellens op als de nieuwe CEO van het bedrijf.
Aan Vlaamse zijde werd Chris Van Doorslaer verkozen als Manager van het Jaar 2015. Van Doorslaer is de CEO van speelkaartenproducent Cartamundi. Hij kreeg de prijs omdat hij Cartamundi wist uit te bouwen van een lokaal familiebedrijf tot een wereldwijde speler en de marktleider in zijn sector.