“Perfecte aanvulling”
BD myShopi wil met het nieuwe magazine aantonen dat een gedrukt magazine in de brievenbus nog altijd van waarde kan zijn. “Als grootste speler in huis-aan-huisbedeling van reclamedrukwerk komen we daarom 4 keer per jaar met myShopizine, een eigen magazine op 1,5 miljoen exemplaren, bovenop het folderpakket dat we wekelijks bedelen in 4,3 miljoen brievenbussen. Het vormt de perfecte aanvulling op onze logistieke en digitale activiteiten en benadrukt eens te meer ons geloof in een sterke omni-channelstrategie”, zegt Tim de Witte, CCO bij BD myShopi.
Binnen het concept van het magazine volgt de lezer een consument tijdens een dagje shoppen bij een zaak. In het magazine deelt die consument dan zijn indrukken over de producten en merken die voorbij komen. Het magazine zal dan ook voornamelijk gevuld worden met ‘native advertising’, naast de klassieke advertenties.
Naast de papieren variant, die vier keer per jaar verdeeld wordt, zal het magazine ook te vinden zijn als interactief digitaal blad. Het eerste nummer zal op 14 maart in de brievenbussen liggen in heel België.