Meer dan 356.000 stemmers
Sinds 18 mei loopt de recentste verkiezing van de beste winkelketen van België. Met ruim 356.000 deelnemende consumenten vorig jaar mag de verkiezing zich het grootste consumentenonderzoek van België noemen. De consument beoordeelt daarbij ’s lands belangrijkste winkelketens op negen verkoopaspecten en bepaalt wie volgens hem of haar de beste is. Het consumentenonderzoek levert zo een grote bron aan informatie en geeft inzicht in hoe uw winkelketen presteert.
Consumenten beoordelen hun favoriete winkelketens op drie prijsaspecten (prijs-kwaliteitverhouding, prijsniveau en acties & aanbiedingen), serviceaspecten (service, deskundigheid en klantvriendelijk personeel) en assortimentsaspecten (assortiment, sfeer en vernieuwing). Naast een beoordeling van elk aspect op een schaal van 1 tot 10, kan er nog een toelichting toegevoegd worden.
Categoriewinaars op RetailDetail RetailDay
De winnaar van de verkiezing mag zich één jaar lang Beste Winkelketen van België noemen. Consumenten zelf maken kans op tal van prijzen als ze hun stem uitbrengen, zoals een iPad, een iPad mini of een Apple TV.
Wie de categoriewinnaars zijn, komt u te weten op de RetailDetail RetailDay op 24 september. De overall-winnaar wordt naar jaarlijkse traditie op de RetailDetail Retail Night bekendgemaakt.