Meer dan één miljoen klanten hebben nu een Mijn Albert Heijn Premium abonnement. Die abonnees profiteren niet alleen van extra voordelen maar kopen ook vaker biologisch en plantaardig dan ervoor.
Gemiddelde besparing: 84 euro per jaar
Albert Heijn lanceerde het “omnichannel abonnement” Mijn Albert Heijn Premium in 2021. Met het abonnement profiteren klanten van voordelen zoals 10% korting op alle biologische producten, 10% korting op alle plantaardige AH Terra-producten, elke week tien persoonlijke Bonus Box-aanbiedingen, twee keer zo snel zegels sparen en premium deals tot 50% korting.
Gemiddeld besparen abonnees zo 84 euro per jaar, terwijl de prijs voor een jaarabonnement maar 12 euro bedraagt. En wie in het eerste jaar de abonnementskosten niet terugverdient, krijgt het verschil terug in shoptegoed van Albert Heijn. Met het abonnement slaagt de retailer er ook in om bewuster eten en drinken te promoten: abonnees kopen namelijk vaker biologisch en plantaardig dan ervoor.